Kék szélű fehér körben fent egy kék bögre egy kis figurával. Alatta szöveg: www.konnyenertheto.gonczirita.hu Könnyen érthető kommunikáció nemzetközi napja, május 28.

Könnyen érthető kommunikáció nemzetközi napja – május 28.

A könnyen érthető kommunikáció nemzetközi napja május 28. napja. A nemzetközi napot az Inclusion Europe szervezett vezette be. A nemzetközi nap felhívja a figyelmet a könnyen érthető kommunikációra. Ünnepeljük együtt ezt a napot! / Eng: International Day for Easy-to-Understand Communication is May 28th. The International Day was organized by Inclusion Europe. International Day draws attention to easy-to-understand communication. Let’s celebrate this day together!

A KÉK plakát látható szöveggel, melynek fő eleme az idegen szavak kerülése.

KÉK Advent 14. – Idegen szavak kerülése

A könnyen érthető kommunikáció Advent időszakában.  Advent 14. napját számoljuk.  Nézd meg az újabb plakátunkat! Érdekel a többi szabály, keresd fel a módszertan …