Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés – 2025.06.06.- online

Megrendezzük az 5. konferenciát

a könnyen érthető kommunikációról.


A konferencia hosszú címe:

5. Könnyen érthető kommunikáció,
egyenlő esélyű hozzáférés nemzetközi konferencia

A konferencia nemzetközi, mert


külföldi szakemberek is mesélnek angol nyelven.


Az angol nyelvű előadásokat tolmács fordítja magyar nyelvre.

A konferencia ideje: 2025. június 6.

A konferenciát online tartjuk.

Információkat olvashat a konferenciáról ide kattintva.