Könnyen érthető tájékoztató képek a Kassák Múzeumban

A kultúrához való hozzáférés minden ember joga.

A Kassák Múzeum együttműködött több intézménnyel.

A Kassák Múzeumban képek mutatják, hogy mit hol lehet csinálni.

Például kép mutatja a ruhatár helyét.

A képeket a múzeumpedagógusok is használják.

Például a csend jelét mutatják néhány teremben.

Az elkészült képek jól láthatók és jól érthetők.

A képek kevés információt tartalmaznak egyszerre, segítik a megértést.

A múzeum rendszeresen szervez könnyen érthető tárlatvezetést.

Érdemes meglátogatni.

.

A piktogramrendszer fejlesztésben részt vett:

Czékmány Anna (múzeumpedagógus, A múzeum mindenkié c. projekt vezetője)

Horváth Péter (gyógypedagógus),

Nemes-Jakab Éva (múzeumpedagógus), 

Forgách Péter (múzeumpedagógus),

Bodonyi Panni és Szmolka Zoltán (grafikusok),

Cziráki Zsolt és Sallai Ilona (szakértők), 

Szikra Renáta (múzeumi kommunikációs és közönségkapcsolati munkatárs),

Vékony Anna (MOME hallgató)

.

Felhasznált tartalom