Könnyen érthetően a nőgyógyászati vizsgálatról

Az emberek gyógypedagógiáról tanulnak
az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karon.
Gyógypedagógia-tanár nevű képzésen tanulnak a könnyen érthető kommunikációról.
Farkasné Gönczi Rita tanít az egyenlő esélyű hozzáférésről.
.
A tanulók írtak könnyen érthető kiadványt.
A kiadvány címe: Minden, amit tudni kell a nőgyógyászati vizsgálatról.

A kiadványt írták:
- Alsóházi Réka
- Horváth-Biró Zsófia
- Lendvai Petra
- Ráti Orsolya
- Ress Henrietta
A kiadvány képeit Farkas Hajnalka rajzolta.
A kiadványt ellenőrizte:
- Bernáth Borbála tapasztalati szakértő
- Farkasné dr. Gönczi Rita mentor, KÉK szakértő
- dr. Szabó Diána Nikolett, nőgyógyász
A kiadványt 2025-ben írták.

.
A kiadványból megtudható a nőgyógyászati vizsgálat folyamata.
Például elolvasható a szűrővizsgálat,
a szükséges dokumentumok listája.
