Szakmaiság
Magyarországon megszerveztük az 1. konferenciát
a könnyen érthető kommunikációról.
A konferenciát 2021. évben tartottuk.
Minden évben megszervezzük a könnyen érthető kommunikáció konferenciát.
Idén a 6. nemzetközi konferenciát szervezzük.
A 6. nemzetközi konferencia dátuma: 2026. június 12.
Az előadások elolvashatók az évszámra kattintva:
- KÉK konferencia – 2021
- KÉK konferencia – 2022
- KÉK konferencia – 2023
- KÉK konferencia – 2024
- KÉK konferencia – 2025
- KÉK konferencia – 2026
Más konferenciákon előadást tartok a könnyen érthető kommunikációról.