3. KÉK konferencia – 2023
Megrendezzük a 3. konferenciát a könnyen érthető kommunikációról.
A konferencia hosszú címe:

3. Könnyen érthető kommunikáció,
egyenlő esélyű hozzáférés nemzetközi konferencia
A konferencia ideje: 2023. június 9.
9 órától 13 óra 30 percig tartjuk a konferenciát.
A konferenciát online tartjuk.
A konferenciát nézheti számítógépről, tabletről, mobiltelefonról.
Internet szükséges.

A konferencia 2 részből áll.
- rész témája: könnyen érthető kommunikáció
- rész témája: egyenlő esélyű hozzáférés
A program ide kattintva letölthető.
Regisztráció
A konferenciára regisztrálni kell.
A regisztrációhoz kattintson ide!

Konferencia szervezői
- Könnyen érthető kommunikáció – Könnyen érthető élet műhely (www.konnyenertheto.gonczirita.hu)
- ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
A konferencia a szakmai munkák tapasztalatairól szól.
- kutatások
- fejlesztések
- képzések
A konferencián szakmai nyelven beszélünk.