KÉK a komplex kommunikációs szükséglet területén

Farkasné Gönczi Rita könnyen érthető kommunikációt tanított.
Rita az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karon tanított.
Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar iskola felnőtt embereknek.
A tantárgy neve: Kommunikáció komplex kommunikációs igényű emberekkel.
A képzésen 9 ember vett részt.
A résztvevők írtak a könnyen érthető kommunikációs képzésről.
.
Mit tanultunk?

Ma iskolában voltunk.
Az iskola egy egyetem.
Az egyetemen felnőtteket tanítanak.
A tanóra a kommunikációról szólt.
A kommunikáció közlés 2 ember között.
A tanóra a könnyen érthető kommunikációról szólt.
.
Mit csináltunk a tanórán?
Sok feladatot csináltunk a tanórán.
Az egyik feladat neve: Csodabolt.
A játékban szavakat gyűjtöttünk.
Csodabolt áruit leírtuk listába.
A listából választottunk árut.
Néhány ember megkapta az árut.
Néhány ember nem kapta meg az árut.
A játék szabályát kellett kitalálnunk.
Néhány ember ideges volt az ismeretlen szabály miatt.
Néhány ember kíváncsi volt.
A tanár később mondta meg a szabályt.
A játékkal megtapasztaltuk a szabályvesztettség érzését.
.
Milyen ismereteket szereztünk a tanórán?

Az emberek különbözők.
Az emberek máshogy beszélnek és máshogy értik egymást.
A könnyen érthető kommunikáció segít megérteni egymást.
A könnyen érthető kommunikáció rövid neve: KÉK