Könnyen érthető téma az Érezd, hogy értsd műhelymunkán

A Slachta Margit Nemzeti Szociálpolitikai Intézet rövid neve: NSZI.

Az NSZI a Magyar Nemzeti Múzeummal dolgozik

az egyenlő esélyű hozzáférésen.

Egyenlő esélyű hozzáférés azt jelenti,

hogy minden ember meglátogathatja a múzeumot.

A közös program neve: Nyitott terek – inkluzió a múzeumban.

.

Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar gyógypedagógiát tanít.

Az egyik képzés neve: gyógypedagógia-tanár mesterképzés.

A képzés gyakorlatán a tanulók tanítanak vagy előadást tartanak.

.

Az NSZI vállalta gyakorlat tartását.

A gyógypedagógusok műhelymunkát szervezetek a múzeumba.

A műhelymunka neve: Érezd, hogy értsd.

Múzeumpedagógusok, programvezető vett részt a műhelymunkán.

A múzeumpedagógus foglalkozást tart gyerekeknek, felnőtteknek.

A gyógypedagógusok előadást tartottak

és feladatokat adtak a műhelymunkán.

.

A gyógypedagógusok bemutatták a könnyen érthető kommunikációt.

Tapasztalati szakértők meséltek a könnyen érthető kommunikációról.

.

A tapasztalati szakértő rendszeresen használja a könnyen érthető kommunikációt.

Tapasztalati szakértők ellenőrzik a könnyen érthető szövegeket.

.

A résztvevők szöveget fordítottak könnyen érthető kommunikációval.

A tapasztalati szakértők ellenőrizték az elkészült könnyen érthető szövegeket.

A résztvevők elégedettek voltak a műhelymunkával.

.

Ábel Adri, a Magyar Nemzeti Múzeum munkatársa cikket írt a műhelymunkáról.

A cikk ide kattintva olvasható.

A cikket köznyelven olvasható.