PEME KMR KÉK Műhely

A PEME hosszú neve:

Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület.

Az egyesület tagja a KMT.

A KMT hosszú neve: Keletmagyarországi-Tagozat.

A PEME Keletmagyarországi-Tagozata megalapított egy műhelyt.

A műhely hosszú neve:

Intralingvális fordítás és kommunikációs akadálymentesítés:

könnyű nyelv (KN), könnyen érthető kommunikáció (KÉK)  


A műhely vezetői

•Dr. habil. Dobos Csilla,

•Farkasné dr. Gönczi Rita,

•Dr. Horváth Péter László


A műhely feladata

Az információk megértésének segítése,

kutatás a könnyen érthető kommunikációról,

könnyen érthető kommunikáció tanítása.


Hamarosan újabb információkat olvashat.