Könnyen érthető szövegek német nyelven / Texte in Leichte Sprache

Külföldi diákok tanultak a magyar könnyen érthető kommunikációról.

Magyarul könnyen érthető kommunikációnak nevezzük.

Német nyelven könnyű nyelvnek nevezik.

Németül: Leichte Sprache.

A kiejtése: leihte spráhe.

A diákok Erasmus programban tanultak.

Az Erasmus programban külföldre lehet utazni tanulni.

A diákok könnyen érthető szövegeket írtak a téli ünnepekről.

Német könnyen érthető szövegeket olvashat

az Advent, a Mikulás és a Karácsony témáiról.


Ausländische Studierende lernen über ungarische Leichte Sparche.

Auf Ungarisch sagen wir könnyen érthető kommunikáció.

Das heißt leicht verständliche Kommunikation.

Die Studierenden studierten im Erasmus-Programms.

Sie verfassten Texte über die Winterferien in Leichte Sprache.

Sie können Texte lesen

zu den Themen Advent, Nikolaus und Weihnachten.