Ismeret
Sok ismeret található a honlapon a könnyen érthető kommunikációról.
Található a honlapon fogalom, módszer, történelem.
Könnyen érthető kommunikáció az embereknek
A könnyen érthető kommunikáció minden embernek segít.
Segíti az információ megértését.
Segíti az információ átadást.
Sok embernek hasznos a könnyen érthető kommunikáció.
Például információt ad
a megértési nehézséggel élő embernek,
az idegen nyelvű embernek,
a kevésé iskolázott embernek,
a kiskorú embernek,
az idős embernek.
A könnyen érthető kommunikációnak több szintje alkalmazható.
Készíthető szöveg egyszerű mondatokkal.
Készíthető szöveg egy témát bemutató képpel.
Készíthető szöveg képsorozattal.
A Fogalom menüpontban a könnyen érthető kommunikáció jelentéséről olvashat.
A Történelem menüpontban a könnyen érthető kommunikáció múltjáról olvashat.
A Módszertan menüpontban a könnyen érthető kommunikáció készítését tanulhatja meg.
A Szakirodalmak menüpontban a könnyen érthető kommunikációról olvashat szakmai dokumentumokat.
A Filmek menüpontban a könnyen érthető kommunikációról készült filmeket nézheti meg.
A Kutatás menüpontban a könnyen érthető kommunikációval kapcsolatos kutatásokról olvashat.