1. KÉK konferencia – 2021
A konferencia hosszú címe:
Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés
1. nemzetközi szakmai konferencia
Magyarországon 1. nemzetközi szakmai konferencia
a könnyen érthető kommunikációs munkáról.
A konferenciát 2021. június 4. napon tartottuk.
A konferencián szakmai nyelven beszéltünk.
A konferencia vetített bemutató előadásai
- KÉK_kommunikáció_KÉK_élet_Farkasné_Gönczi_Rita_2021
- KÉK_az_önálló_döntésért_Bercse_László_Czakó_Tibor_Sallai_Ilona_2021
- KÉK a meNŐ – Önálló életvitel és nőiség értelmi fogyatékossággal élő nők életében_Kármán Bianka
- Három_tézis_a_hozzáférhető_információról_Horváth_Péter_László
- Könnyen_érthető_kommunikáció_egyetemes_szolgáltatások_Gruiz_Katalin_2021
A konferencia videó előadásai
Prof. Dr. Christiane Maaß, a Hidesheimi Egyetem professzorának “Easy Language Research in Germany” című előadása
Könnyen érthető kommunikáció a Minecraftban
A Piarista Kilátó Központ filmje a könnyen érthető kommunikáció alkalmazásáról
A konferencia résztvevőkkel kidolgozott szófelhő

A konferencia résztvevőivel szófelhőt készítettünk.
A szófelhő kezdő mondata az volt, hogy
a könnyen érthető kommunikáció haszna.
A szófelhőbe a legtöbbet beírt szavak
- a hozzáférhetőség és
- az egyenlő esélyű hozzáférés.

A résztvevők elégedettsége
49 ember töltötte ki a kérdőívet a konferenciáról.
A válaszok szerint az előadások érthetőek és hasznosak voltak.
A konferencián résztvevő emberek hozzáfértek az információkhoz.
27 válaszoló ember leírta a véleményt a konferenciáról.
2 ember szeretett volna több szünetet.
Minden válasz elégedett volt a konferenciával.
Például ezt írták:
“Az előadások gördülékenyen valósultak meg köszönhető a professzionális szervezésnek. Az információk könnyen érthetőek, relevánsak voltak. Rengetek hasznos és a munkában használható információt közvetítettek. Köszönjük szépen. További jó egészséget mindenkinek és jó munkát!”
Konferencia szervezői
- Könnyen érthető kommunikáció – könnyen érthető élet műhely (www.konnyenertheto.gonczirita.hu)
- ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
A konferencia a szakmai munkák tapasztalatairól szól.
- kutatások
- fejlesztések
- képzések
A konferencián szakmai nyelven beszélünk.