Együtt a szabadidőért! című kiállítás könnyen érthetően a Deák17 Galériában

A Deák17 Gyermek és Ifjúsági Művészeti Galéria egy közösségi tér.
A rövid neve Deák17.
A Deák17 Budapesten a Deák Ferenc utca 17. számú házában található.
.

A Deák17 Galériában új kiállítást szerveztek novemberben.
A kiállítás neve: Együtt a szabadidőért!
A kiállítás 2024. november hónapban látogatták.
.

A kiállítás szövegei könnyen érthető kommunikációval is olvashatók voltak.
A könnyen érthető szövegeknél látható
a könnyen érthető kommunikáció logoja.
A könnyen érthető leírásokat a kiállításon a képek mellé tették.

A könnyen érthető kommunikáció szabályai ide kattintva olvashatók.

.
A Kassák Múzeumban használt értelmező képek segítettek a tájékozódásban.
Például kép mutatta, hogy lépcsőn kell felmenni a Galériába.
Kép mutatta a ruhatárat, a mosdót.
Az értelmező képek múzeumokban láthatók.

.
A kiállítás a KézenFogva Alapítvány programjának része.
A programban 2 és fél évig dolgoztak külföldi szervezetekkel.
A program célja, hogy
a tanulásban akadályozott emberek készségei fejlődjenek,
szabadidejüket érdekesen, nekik tetszőn töltsék.
.

A kiállításon fényképeket nézhettek.
A fényképek megmutatták, hogy az emberek sokfélék.
A fotók bemutattak történeteket és embereket.
A fotókról tudtak együtt beszélgetni az emberek.
A fotók segítettek megérteni a világot.
A látogatók aktívak voltak a kiállításon.
A látogatók megnézték a képeket, beszélgettek, gondolkodtak.
.
A photovoice módszer segít a fotós embernek, hogy
a fotójával bemutassa a történetét, a tapasztalatát és érzéseit.
A képek embereket és kultúrákat mutattak meg, segítettek gondolkodni.
.
A kiállításon egy külön teremben Csoszó Gabriella fotóművész alkotásai voltak.
Az alkotások a vak és gyengénlátó emberek nehézségeit mutatta be.
A teremben hallgatható hanganyagokat helyeztek el.
A hanganyagok audionarráció módszerével készültek.
Az audionarráció azt jelenti, hogy
a látássérült embereknek elmondják a látható információkat.