Könnyen érthető tájékoztató füzet a Deák17 Gallériában

Az intézmény neve: Deák17 Gyermek és Ifjúsági Művészeti Galéria.
Rövid neve: Deák17.
A Deák17 kiállításokat szervez.
A mostani kiállítás neve: Inside.
Az Inside angol szó.
Az Inside magyar jelentése: belső.
A látogatók fotókat nézhetnek meg a kiállításon.
.

Könnyen érthető tájékoztató füzetet készítettek a kiállításhoz.
A tájékoztató füzetben olvashatunk a kiállító intézményről,
a fotósokról, a fotók jelentéséről.
.
A Sziléziai Egyetem Kreatív Fotográfiai Intézete 35 éves.
Az intézetben fotózást tanulnak a felnőtt diákok.
Az Intézet tanulói sokat fotóznak.
Az Intézet bemutatja a tanulóinak a fotóit.
A fotók a tanulók belső gondolatait mutatják.
A fotók az embereket és kapcsolataikat mutatják.
A fotók segítik a művészetterápiát.

.
A művészetterápia segít az embernek.
A művészetterápia segít feldolgozni az érzéseket.
A kiállításon könyveket mutatnak be és hangos vetítéseket is szerveznek.
A kiállítás témái: közelség, önismeret, emlékezet.
A kiállításon sokféle alkotást láthatunk.
.
A fotók a Deák17 Gyermek és Ifjúsági Művészeti Galéria tulajdona. Forrás: https://deak17galeria.hu/kiallitasok/inside/