Szakirodalmak

A képen könyv látható kinyitva.Szakirodalom gyűjteményt olvashat a könnyen érthető kommunikációról. 

A szakmai írások például az újságokban megjelent cikkek vagy

egy könyvben megjelent tanulmányok.

A szakmai írások szövege nehezebben érthető.

A szakmai írásokhoz kapcsolódik a magyarországi konferencia. 

Magyarországon először Farkasné Gönczi Rita szervezett konferenciát
a honlapjának közössége és az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar együttműködésével. 

A konferencia előadásait megnézheti ide kattintva. 

 

Hazai szakirodalmak

Szakmai konferencia kötetei

2022. év

2021. év

2020. év

  • Farkasné dr. Gönczi Rita, Tóth Mónika (2020). Alapismeret a speciális kommunikációkról. In Fogyatékos személyek a KÖZszolgáltatás ÜGYfelei. Alapismeretek gyógypedagógia és a közszolgáltatás területéről (szerk. Farkasné Gönczi R.), NFSZK belső szakkönyv, Budapest, ISBN 978-615-81447-3-5, 80-88

2019. év

2018. év

2017. év

2014. év

  • Farkasné Gönczi Rita (2014). Könnyen érthető kommunikáció- Adaptációs kézikönyv középiskolában dolgozó pedagógusok számára. Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Kft., Budapest.

2013. év

2012. év

2011. év

2010. év

  • Farkasné Gönczi Rita, Graf- Jaksa Éva (2010). Könnyen érthető kommunikáció. In Fogyatékos személyekkel való kommunikáció és jelnyelv alapszinten, képzési jegyzet, Korner Jeltolmács és Jelnyelvi Központ, Budapest, 45-66

2009. év

  • Farkasné Gönczi Rita—Graf-Jaksa Éva (2009). Könnyen érthető kommunikáció. In Kommunikációs és információs technológiák és fogyatékosságügy, Fogyatékosságtudományi tudásbázis, ELTE BGGYK, Budapest

2008. év

  • Farkasné Gönczi Rita (2008). Könnyen érthető kommunikáció alapja. In ÉFOÉSZ Nógrád Megyei Közhasznú Egyesület Kézikönyve, Balassagyarmat, 28-33

2002. év

  • Csató Zsuzsa (2022). Egyszerűen, érthetően, ÉFOÉSZ, Budapest