5. KÉK konferencia – 2025
A konferencia hosszú neve:
Könnyen érthető kommunikáció,
egyenlő esélyű hozzáférés
5. nemzetközi szakmai konferencia
Magyarországon az 5. nemzetközi szakmai konferencia
a könnyen érthető kommunikációs munkáról.
Információk a konferenciáról
A konferencia ideje: 2025. június 6.
10 órától 14 óráig tartottuk a konferenciát.
A konferenciát online tartottuk.
A konferenciát nézhette számítógépről, tabletről, mobiltelefonról.
Konferencia szervezői
Könnyen érthető kommunikáció – Könnyen érthető élet műhely
(www.konnyenertheto.gonczirita.hu)
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
A konferencián szakmai munkáról beszéltünk.
Például kutatásokról, fejlesztésekről, képzésekről szólt.
A konferencián szakmai nyelven beszéltünk.
Előadások
1. Könnyen érthető kommunikáció a fordítás és lektorálás aspektusából – NSZI
2. Együtt a szabadidőért – Kézenfogva Alapítvány
3. Szakemberek képzése a könnyen érthető kommunikációra – ÉFOÉSZ
4. Making information accessible easy to read partices in Poland – Karolina Makowiecka
5. Viselkedés és kommunikáció – Down Alapítvány
Adatok a konferenciáról
252 jelentkezés a konferenciára.
140 és 110 fő fölötti részvétel az egész konferencián.
Vélemények a konferenciáról
A résztvevők kérdőívet töltöttek ki.
A résztvevők megírták, hogy hasznos volt a konferencia.
.
“Sokat tanultam arról, hogy, fontos ez a téma.
Nem is gondolja az ember, hogy mennyi embert érint.
Külön kiemelném az érzékenyítés fontosságát,
kifejezetten fontos ebből a szempontból,
hogy egy ilyen konferencia létrejöhetett.”
.
„Öröm volt látni nyitottságotokat és érdeklődéseteket az előadások során.
Reméljük, hogy a könnyen érthető kommunikációról
és a gyakorlati tapasztalatokról szóló bemutatók
inspirációt adtak a saját pedagógiai munkátokhoz,
és hozzájárulnak szakmai látásmódotok formálásához.
További sok sikert kívánunk a képzéshez és a hivatásotokhoz!”