Könnyen érthető kommunikáció a Gödöllői Városi Könyvtárban
A Gödöllői Városi Könyvtár és Információs Központ programot szervezett.
A program neve Író- olvasó találkozó.
A programon a könyv írója beszélget a könyvét olvasó emberekkel.
A programot 2022. október 6. napján tartották.
Kováts Laura Rozália író-olvasó találkozója
A programra Kováts Laura Rozália írót hívták meg.
Rozi írta a Belső tenger című könyvet.
Rozi beszélgetett fiatal diákokkal a könyvéről.
Rozi mesélt a könyv írásáról, a történetekről.
Ide kattintva olvashatsz a könyvről röviden.
Online előadás a könnyen érthető kommunikációról
A programhoz csatlakozott Farkasné dr. Gönczi Rita.
Rita régóta dolgozik a könnyen érthető kommunikációval. 
Rita sok szöveget fordított könnyen érthető kommunikációval.
Rita írt a könnyen érthető kommunikációról, a szabályairól.
Ide kattintva olvashatsz a könnyen érthető kommunikáció szabályairól.
Rita a programhoz számítógépen csatlakozott.
Rita mesélt a diákoknak a könnyen érthető kommunikációról.
Szófelhő a könnyen érthető kommunikációról
Az író- olvasó találkozón részt vettek diákok.
Rita mutatott könnyen érthető szöveget a diákoknak.
Rita megkérdezte, hogy
mik a könnyen érthető kommunikáció szabályai.
A diákok a mobiltelefonjukon írtak
a könnyen érthető kommunikáció szabályáról.
A jobbra látható képen gyűjtötték össze a felismert szabályokat.
A diákok a mobiltelefonjukon megírták, hogy
miért jó a könnyen érthető kommunikáció.
A válaszok egy szófelhőben láthatók itt.
A diákok felismerték, hogy
sok embernek hasznos a könnyen érthető kommunikáció.
Az író- olvasó találkozó plakátja
