Boldog Karácsonyt kíván a KÉK klubunk!

A könnyen érthető klubban gondolkodtunk a Karácsonyról.
A Karácsony a szeretetről szól.
Kerüljük el a rohanást!
Kigondoltunk néhány ötletet.

Klikkelj ide! 
Nézd meg az ajándék filmet a könnyen érthető kommunikáció fogalmáról. 
A
 film az oldal alján látható.


A Karácsony ünnepeKapcsolódó kép

A Karácsony a téli napforduló ünnepe.
Karácsonykor vége a nappalok rövidségének.
Karácsonytól ismét növekszik a nappal ideje.

Karácsony Jézus születésének ünnepe.


A karácsonyi ajándék

Kapcsolódó képA karácsonyi ajándékokat érdemes korán megvásárolni.
Októbertől érdemes ajándékokat vásárolni.
Figyeld meg, hogy minek örülnek az ajándékozott ember.
Hasznos ajándékokat érdemes vásárolni.
Például hasznos ajándék a névre szóló törölköző,
a palacsintasütő,
a napló.


A Karácsonyi vacsora

Képtalálat a következőre: „christmas meal clipart”Karácsonykor főzhetünk hagyományos ételeket.
Hagyományos karácsonyi étel a halászlé,
a túrós guba,
a beigli,
a mézeskalács,
a rántott hal,
a töltött káposzta.

Főzhetünk új ötlet alapján.
Később az új ötlet lesz hagyományos.
Például készíthetünk sült zöldségeket,
banán palacsintát.


Képtalálat a következőre: „get gift clipart”A Könnyen Érthető Klub tagjainak emléke a Karácsonyról

Családi hangulatban ünneplünk.
A közös vacsora hagyomány.
Megajándékozzuk egymást.


 

A bejegyzést készítették:
Német Zsuzsa
Szakály László
Vörös Ferenc

Farkasné Gönczi Rita
Farkas Andor