Mézeskalács
Egyszerű elkészítés.
Karácsonyi ajándéknak is tökéletes.

Hozzávalók
28 dkg liszt = 28 csapott evőkanál liszt
5) A kiskanál szódabikarbónát tedd a tálba.

6) A szegfűszeget tedd a tálba.

8) A narancs héját reszeld a tálba.

12) A tésztát tedd be a hűtőbe 1 órát.

13) Lisztezd be az asztalt vagy a gyúródeszkát.
A tésztát tedd rá.
A tészta nyúlós, tegyél még lisztet hozzá, és gyúrd össze.

14) A tésztát nyújtsd ki gyúrófával. vékonyra.
4 milliméteres legyen, CD tok vastag.

15) Szaggatóval vágj formákat a tésztából.

16) A tészta formákat díszítheted mazsolával, dióval, tortadarával.
Díszítés nélkül is finom lesz.

17) A sütőpapírt tedd a tepsire.
A tészta formákat tedd a sütőpapírra.

18) A tepsit tedd a sütőbe.
A mézeskalácsot 200 fokon 8 percig süsd.
A mézeskalács kicsit barna legyen.

Ajándéknak szép és finom.
Dobozba csomagolható.

A mézeskalács papírba is csomagolható ajándék.

A recept könnyen érthető kommunikációval készült.















