Reformáció
Vallási mozgalom.
A szó megújulást jelent.
A hitben való megerősítést is jelenti.
Képviselői megújítják az egyházat.
Felhívják a figyelmet az egyház hibáira.
A reformáció képviselője Luther Márton, Kálvin János.
95 tételben írták le a gondolatukat az egyház megújításáról.
A 95 tételt kiszegezték a Wittenbergi vártemplom falára.
1517.október 31. napján kiszegezték ki a tételeket.
Megfogalmazta: Mosoly Ifi-DNRE Immanuel Otthon és Iskola
A fogalmat könnyen érthető kommunikációval megírta Bessenyei Gréta tapasztalati szakértő