Akadály

Az akadály egy nehézség.
Az akadályokat legyőzik az emberek.

Akadály például, hogy nincs pénz megvenni egy lakást.
Az akadály a pénz hiánya.
Az akadályt legyőzheti az ember, hogy kölcsönt vesz fel a banktól, vagy
kér kölcsön pénzt egy ismerősétől, vagy
többet dolgozik, és
gyűjti a pénzt.

Akadály például futás közben a farönk, a patak.
Ezeken az akadályokon átmászik az ember, vagy
megkerüli az akadályokat.

Sokféle akadály nehezíti az ember életét.
Az akadályokat kikerüljük, vagy
az akadályok meggátolják a haladásunkat.

Képtalálat a következőre: „akadály”

 

A fogalmat könnyen érthető kommunikációval írta Farkasné Gönczi Rita.

Szótárba visszajutás ide klikkelve.