Nyitott terek – Inklúzió a múzeumban konferencia

A Magyar Nemzeti Múzeum együtt dolgozik

a Slachta Margit Nemzeti Szociálpolitikai Intézettel.

A Magyar Nemzeti Múzeum rövidítése: MNM.

A Slachta Margit Nemzeti Szociálpolitikai Intézet rövidítése: NSZI.

Down-szindrómás lány a Magyar Nemzeti Múzeum digitális tábláján nézi meg a kiállítások leírását.
A konferencia fotója.

A Magyar Nemzeti Múzeum konferenciát szervez.

A konferencia neve: Nyitott terek – Inklúzió a múzeumban.

Az inklúzió idegen szó, jelentése: befogadás és elfogadás.

A konferenciát 2023. június 5. napon tartják.

A konferencia 10 órakor kezdődik.

A konferencia helye a Magyar Nemzeti Múzeum.

A konferencia nyelve szakmai.

Az előadók beszélnek az egyenlő esélyű hozzáférésről,

könnyen érthető kommunikáció logoja

az intézmények együttműködéséről,

a könnyen érthető kommunikációról.

A konferencián beszélgetnek egymással szakemberek

– fogyatékos emberek múzeumi látogatásáról,

– fogyatékos embereknek múzeumi programokról.

A konferencia végén a résztvevők beszélgetnek témákról:

– autista emberek a múzeumban,

– látássérült emberek a múzeumban,

– kerekesszékkel közlekedő emberek a múzeumban.

A könnyen érthető kommunikációról olvashat ide kattintva.

A konferenciáról köznyelven olvashat ide kattintva.