3. Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés konferencia

Megrendezzük a 3. konferenciát a könnyen érthető kommunikációról.
A konferencia hosszú címe:
3. Könnyen érthető kommunikáció,
egyenlő esélyű hozzáférés nemzetközi konferencia
A konferencia nemzetközi, mert
külföldi szakemberek is mesélnek angol nyelven.
Az angol nyelvű előadásokat tolmács fordítja magyar nyelvre.

A konferencia ideje: 2023. június 9.
9 órától 13 óra 30 percig tartjuk a konferenciát.
A konferenciát online tartjuk.
Regisztráció
A konferenciára regisztrálni kell.
A regisztrációhoz kattintson ide!
Konferencia előadások
A konferencia előadásokat feltesszük a honlapra.
A konferencia honlapja itt elérhető.