Konferenciakötet- Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés 2. szakmai konferencia

 

Országos szakmai konferenciát szerveztünk.A kéhosszúkás hullámvonallal félbe választott. A felső rész sötétkék színű,a melyben a szöveg: Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés. 2. szakmai konferencia. Az alsó fehér részen 2022.június 10. dátum és az ELTE BGGYK logo és egy kék bögre látható.

A konferencia címe: Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés.

A konferencia ideje: 2022. június 10.

A konferencia szervezői: 

 

 

Információk a konferenciárólA képen mobiltelefon látható, amelynek monitorán 6 alak konferencia beszélgetést tart.

A konferenciára 173 ember regisztrált.

A konferencián 118 hallgatta az előadásokat. 

 

Konferenciakötet

A konferenciáról írtunk egy összefoglaló könyvet. A képen könyv látható kinyitva.

A könyvben az előadók szakmai nyelven írtak. 

A könyv szövege bonyolult.

A könyv elolvasható ide kattintva