Könnyen érthető online képzés a Kézenfogva Alapítványnál
A könnyen érthető kommunikációról tartottunk képzést.
3 napos képzésen dolgoztunk együtt.
A képzést 2022. május hónapban tartottuk.
Számítógépen láttuk és hallottuk egymást.
A képzést a Kézenfogva Alapítvány szervezte.
A könnyen érthető kommunikáció rövid neve: KÉK.
A képzés ismeretei
Az 1. nap foglalkoztunk a KÉK célcsoportjaival.
Például célcsoport az értelmileg és tanulásban akadályozott személyek.
Foglalkoztunk a kommunikációs szűrőkkel.
A végén egy mesét hallgattunk Leiláról és a szűrőket megtapasztaltunk.
A 2. nap tanultunk a KÉK használatáról és szabályiról.
A 3. nap szövegekről beszélgettünk,
szövegeket javítottuk,
könnyen érthető fogalmakat írtunk.
A könnyen érthető kommunikáció szabályairól ide kattintva olvashat.
A képzés haszna
Sokat tanultunk a képzésen.
Megismertük a tanulókat és a tanárt.
Megismertük a könnyen érthető beszéd és írás szabályait.
Gyakoroltuk a könnyen érthető beszédet és írást.
A szöveget írta: Fekete Andrea, Franyó Borbála, Kerékgyártó Ágnes, Kovács Emese, Láng Erika, Mihalik Edit, Péter Márta, Zelenka Ildikó