Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés- 2. szakmai konferencia

A kéhosszúkás hullámvonallal félbe választott. A felső rész sötétkék színű,a melyben a szöveg: Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés. 2. szakmai konferencia. Az alsó fehér részen 2022.június 10. dátum és az ELTE BGGYK logo és egy kék bögre látható.Magyarországon 2. nemzetközi szakmai konferencia 

a könnyen érthető kommunikációról.

  • A konferencia dátuma: 2022. június 10. 
  • A konferencia ideje: 10 órától 14 óráig.

A konferenciát szervezői

  • Könnyen érthető kommunikáció – Könnyen érthető élet műhelyközösség
  • ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar

A konferencia témái

  • könnyen érthető kommunikáció
  • egyenlő esélyű hozzáférés

A konferencián szakmai nyelven beszélünk.

A szakmai nyelv bonyolult.

 

Konferencia programja és regisztráció

A képen egy kéz mutatóujja kattint gombra.A konferencia programja ide kattintva elolvasható.

A konferenciára jelentkezni kell.

Jelentkezni regisztrációs űrlap kitöltésével lehet.

A képen egy kéz mutatóujja kattint gombra.Regisztrálni ide kattintva tud.

 

Konferencia információkA képen számítógép monitora látható. Alatta billentyűzet, tőle jobbra egér. A monitoron a Könynen érthető kommunikáxió Facebook felülete látható.

A konferenciáról folyamatosan információkat írunk a honlapra.

konferencia menüpont alatt olvashatók az információk és a program.

Facebookon is írunk információkat a konferenciáról.