Information for all! – könnyen érthető kommunikációs útmutató (magyar, English post)

A könnyen érthető kommunikáció alkalmazásához szabályokat használunk. könnyen érthető kommunikáció logoja

Használunk tartalmi és formai szabályokat. 

A szabályokról a Módszertan menüpontra kattintva olvashat. 

 

Az Inclusion Europe egy angol nyelvű szervezet.

Az Inclusion Europe az értelmi fogyatékos emberekért dolgozik.

Az Inclusion Europe használja a könnyen érthető kommunikációt. 

 

Az Inclusion Europe munkatársai leírták a könnyen érthető kommunikáció szabályait. A képen az Információt mindenkinek kiadvány borítója látható.

A leírás magyar nyelven is elolvasható ide kattintva

A leírást sok másik ország nyelvére lefordították.

A különböző nyelvű szabályleírásokat egy honlapon tárolják.

A különböző nyelvű szabályleírások letölthető ide kattintva.

 


An English translate of the blog post

We use rules to apply easy-to-understand communication.könnyen érthető kommunikáció logoja

We use rules of content and form.

You can read about the rules by clicking on the Method menu.

 

Inclusion Europe is an English-speaking organization.

Inclusion Europe works for people with intellectual disabilities.

Inclusion Europe uses easy-to-understand communication.

 

Inclusion Europe staff described the rules for easy-to-understand communication.A képen az Információt mindenkinek kiadvány borítója látható.

The description can also be read in Hungarian and English by clicking here.

The description has been translated into the languages of many other countries.

The rule descriptions in the different languages are stored on a website.

The rule descriptions for the different languages can be downloaded by clicking here.