Könnyen érthető kommunikáció a mentorálás során

Beszélgettünk a könnyen érthető kommunikációról.

A beszélgetést számítógépen tartottuk.

A számítógépen egy közös online térben beszélgettünk. 

Az online tér neve: Teams.

Farkasné dr. Gönczi Ritával beszélgettünk. 

 

Megnéztünk néhány honlapot a könnyen érthető kommunikációról.

Bonyolult szöveget javítottunk egyszerűre.

Gyakoroltuk együtt a könnyen érthető kommunikáció alkalmazását.

Írtunk együtt könnyen érthető szöveget.

Végiggondoltuk a KÉK használatát a mentor munkában. 

 

A következő szöveget írtuk a megbeszélés alatt:

A Tanítsunk Magyarországért program egy mentor program.

A program résztvevői a mentorok és a mentoráltak.A képen emberek állnak. A szöveg: Tanítsunk Magyarországért!

A mentorok egyetemista tanulók.

A mentoráltak általános iskolás gyerekek.

A mentorok segítik a mentoráltakat.

A mentorok segítenek a tanulásban,

segítenek a motiváció szerzésben.

A mentorok segítenek a jövőkép fejlesztésében.

1 mentornak 4 mentoráltja van.

A mentoráláskor a mentor és a mentoráltak együtt vannak.

A mentorálás délután történik.

A mentoráláskor a mentor segít a mentoráltjainak a tanulásban.

A mentor és a mentoráltak szoktak együtt játszani is.

A mentor a mentoráltak barátja.

A mentoráltak jól érzik magukat a mentorral.

A könnyen érthető kommunikációval könnyebben megértjük egymást.

A könnyen érthető kommunikáció segít, hogy jól érezzük magunkat együtt.

Könnyen érthető kommunikációval egyszerűen oldunk meg feladatokat.

A KÉK segítségével sokat tanulhatunk.

 

A könnyen érthető kommunikációval készült szöveget készítette:

Király Krisztina, Magyar Kornélia Anna, Monostori Réka