Leichte Sprache in Erasmus Kurs

Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Erasmus képzést szervez.

Az Erasmus képzésen külföldi diákok tanulnak Magyarországon. 

Az oktatók külföldi nyelven tartják az Erasmus képzést. 

Az Erasmus képzésen tartottak előadást a könnyen érthető kommunikációról.

Farkasné Gönczi Rita mesélt a könnyen érthető kommunikációról:

  • fogalmáról,
  • történetéről,
  • szabályairól.

Imre Angéla vezette a kurzus sorozatot és 

segített Ritának a német nyelvű előadásban.

A diákok összegyűjtötték, hogy mire jó a könnyen érthető kommunikáció. 

A diákok a szabályokat is összegyűjtötték. 

A könnyen érthető kommunikációról olvashat ide kattintva. 

 


ELTE Gusztáv Bárczi Fakultät für Sonderpädagogik organisiert die Erasmus-Ausbildung.

Ausländische Studierende studieren in Ungarn bei Erasmus.

Die Dozenten halten eine Erasmus-Ausbildung in einer Fremdsprache.

Im Rahmen der Erasmus-Ausbildung wurde ein Vortrag über Leichte Sprache gehalten.

Rita Farkasné Gönczi erzählte über Leichte Sprache auf Deutsch.

Rita erzählte über:

  • die Definition,
  • die Geschichte,
  • die Regeln.

Angéla Imre leitete die Kursreihe und half Rita beim Vortrag auf Deutsch.

Die Schüler haben herausgefunden, wozu Leichte Sprache gut ist.

Die Schüler sammelten auch die Regeln. 

Lesen Sie hier über Leichte Sprache.