1. szakmai konferencia a KÉKről

A konferencia hosszú címe:

Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés

1. szakmai konferencia a könnyen érthető kommunikációról.

 

A konferencián előadást tartottak a könnyen érthető kommunikációról:

  • a KÉK ismert szakemberei
  • a KÉK participatív oktatói
  • német és finn szakember

A konferenciát az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar és

a KÉK kommunikáció – KÉK élet műhelye szervezte.

 

Adatok a konferenciárólA képen naptár látható, amin egy napot megjelöltek.

A konferenciát 2021. június 4. napján tartottuk.

A konferencia 9 órakor kezdődött és

14 óra 30 perckor ért véget.

 

A konferenciát az Interneten, Zoom felületen tartottuk.

A konferenciára 241 ember jelentkezett.A képen mobiltelefon látható, amelynek monitorán 6 alak konferencia beszélgetést tart.

A konferencián folyamatosan sok ember vett részt.

Például a szakmai előadásokat 144 ember nézte.

A konferencián 27 előadást hallgattunk meg:

  • 10 szakmai előadás hangzott el a KÉKről.
  • 5 projektet mutattak be a KÉKről.
  • 12 projektet mutattak be az egyenlő esélyű hozzáférésről.

 

Szakmai információk a konferenciáról

A szakmai konferencián a résztvevők is aktívan dolgoztak. 

Például szófelhőt írtak a könnyen érthető kommunikáció hasznáról.

A szófelhő és az előadások megnézhetők ide kattintva. 

 

A résztvevők megnézték a KÉK a Minecraftban kisfilmet.Minecraft program dobos vidáke erdővel látható. A kép közepén kék színű bögre, rajta a könnyen érthető kommunikáció logojával

A kisfilmben megismertek sok KÉK szabályt.

A résztvevő emberek a KÉK szabályokról kérdőívet töltöttek ki. 

A kisfilmet megtalálod a filmek között ide kattintva.