Könnyen érthető kommunikáció, egyenlő esélyű hozzáférés- 1. szakmai konferencia
Magyarországon 1. nemzetközi szakmai konferencia
a könnyen érthető kommunikációs munkáról.
A konferencia témái
- könnyen érthető kommunikáció
- egyenlő esélyű hozzáférés
A konferencián szakmai nyelven beszélünk.
Konferencia programja és regisztráció
A konferencia programja ide kattintva elolvasható.
A konferenciára jelentkezni kell.
Jelentkezni regisztrációs űrlap kitöltésével lehet.
Regisztrálni ide kattintva tud.
Konferencia információk
A konferenciáról folyamatosan információkat írunk a honlapra.
A konferencia menüpont alatt olvashatók az információk.
A Facebookon is írunk információkat a konferenciáról.