Önérvényesítők tapasztalatai az önálló életvitelről
Ajánljuk az ÉFOÉSZ önérvényesítő személyek könyvének olvasását!

A könyv címe: Az Önálló Élet.
A könyvet önérvényesítők írták.
A könyvet könnyen érthető kommunikációval írták.
A könyvben az önérvényesítők leírták, hogy
- – mit jelent számukra az önálló életvitel?
- – Milyen a jó támogatás?
- – Milyen támogatásra van szükségük az önálló életvitelhez?