KÉK felkészítés a Kézenfogva Alapítványnál
A Kézenfogva Alapítvány felkészítést szervezett.
A felkészítés a könnyen érthető kommunikációról szólt.
A felkészítésen sok ember tanult.
Az emberek 3 alkalommal találkoztak.
A résztvevők számítógépen látták egymást.
A felkészítést Gönczi Rita tartotta.
A résztvevők sok szakmából érkeztek.
Például tanultak múzeum, könyvtár, posta munkatársai.
A felkészítés témái
A résztvevők megtanulták, hogy fontos az információ minden embernek.
A résztvevők megtanulták hogyan kell könnyen érthetően írni vagy beszélni.
A résztvevők megtanulták a könnyen érthető kommunikáció szabályait.
A résztvevők feladatokat csináltak és sokat gyakoroltak.
A résztvevők olvastak, gondolkodtak, beszélgettek.
A felkészítés sikere
A résztvevők tudják, hogy
az információ könnyen érthető kommunikációval sok emberhez eljut.
A résztvevők rájöttek, hogy
a könnyen érthető kommunikációt használni nehéz.
A résztvevőknek sokat kell gyakorolniuk.
Készítették: Orbán Péter, Kovácsné Cseke Judit, Nemes-Jakab Éva, Némethné Varga Viktória, Szakács Gáborné, Csermák Réka, Arany László, Tari Andrea, Fejes Ildikó, Mautner Zoltán, Kőműves Eszter, Rafaez Zsanett, Farkasné Gönczi Rita