Egyszerű muffin könnyen érthető kommunikációval
A muffin könnyen elkészíthető desszert.
Süthetünk muffint bármilyen alkalomra.
Például süthetünk muffint vendégeknek, ünnepre vagy
süthetünk ebéd utáni édességnek.
Hozzávalók

2 bögre liszt

1 bögre cukor

1 bögre tej

fél kis pohár olaj vagy negyed bögre olaj

1 tojás

1 csomag sütőpor
2 tál

1 kanál

habverőgép

muffinsütő tepsi muffinsütő papírokkal
Elkészítés
1) A tálba töltsd bele a 2 bögre lisztet.

2) A zacskó sütőport öntsd a lisztbe.
Keverd össze!

3) A tojást törd fel, és tedd a tálba.

4) A tojást habverővel verd fel.

5) 1 bögre cukrot önts a tojáshoz.

6) Fél pohár olajatnt önts a tojáshoz.

7) 1 bögre tejet önts a tojáshoz.

8) Keverd össze a tésztát.

9) A tésztát öntsd a muffin tepsibe.
Merőkanállal könnyebb átmerni.

10) Tedd a sütőbe a muffin tésztát.
A sütőt 180 fokon légkeverésre állítottam.
A muffinokat 30 vagy 40 percig süsd.

11) A világosbarnára sült muffinokat vedd ki a sütőből.

Kész a finom muffin.

A muffin tésztába tehetsz gyümölcsöket.
Például tehetsz bele alma vagy banán darabokat.
Tehetsz bele csokidarabokat.
A gyümölcsdarabokat vagy csokidarabokat a keverés közben tedd bele.
——————
A recept könnyen érthető kommunikációval készült.