Gyógypedagógia Nemzetközi Napja – április 13.

A gyógypedagógiát ünnepeljük a Gyógypedagógia Nemzetközi Napján.

Az ünnepnap minden évben április 13.

A Gyógypedagógia Nemzetközi Napján a gyógypedagógusokat is ünnepeljük.

KÉK logo, rajta szív és virág.

A gyógypedagógusok sok szakmai tudást tanulnak. 

A gyógypedagógusok fogyatékos gyermekekkel és felnőttekkel foglalkoznak. 

A gyógypedagógusok fejlesztenek, tanítanak, stámogatnak. 

Sok gyógypedagógus ismeri már a könnyen érthető kommunikációt. 

A gyógypedagógusok tanulják a könnyen érthető kommunikációt. 

Köszönjük, hogy a könnyen érthető kommunikációt megtanulják és használják!