Boldog Új Esztendőt!

Könnyen érthető kommunikációról írnék, de 

sok változás történt.

Sok gondolat jár a fejemben. 

Elkezdődött a 2021. év.

 

A 2020. év

A 2020. évben sok változást éltünk át.

Tavasszal jött a koronavírus.

Minden embernek otthon kellett maradnia.

Ide kattintva olvashatsz a vírus időszak szabályairól.

Nyáron mehetett mindenki nyaralni.

Összel újra erősödött a vírushelyzet.

Minden embernek maszkot kellett viselnie.

Fertőtleníteni kellett a kezünket.

Karácsonykor együtt ünnepelhettek a családok.

Szilveszterkor kevés ember ünnepelhetett együtt.

 

A 2021. év

Kívánom, hogy

minden ember egészségesen éljen.

Az emberek tudjanak dolgozni.

Kedves Olvasó,

gondold végig,

te mit kívánsz 2021. évre!