Könnyed receptek Karácsony után

Karácsonyi étkezés

A Karácsonyi ünnepeken sokat esznek az emberek.A képen kezek nyúlnak ételekért.

Példul esznek halászlevet,

rántott húst krumplival és

beiglit vagy gyümölcskenyeret.

Az ünnepek alatt sokat eszük, hízunk.

 

Együnk egyszerű ételeket

Érdemes Karásony után egyszerű ételeket enni. A képen egy tepsi sült gyümölcs látható.

Válassz a könnyen érthető kommunikációval készült receptekből!

Például készíthetsz sült gyümölcsöket vagy

zöldséges csirkemell csíkokat.

Kattints ide válogatni a receptekből!