KÉK a Magyar Tudomány Ünnepén

Konferencia a Magyar Tudomány Ünnepén

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem rövid neve ELTE.

A Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar az ELTE része. A képen az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar logoja látható.

A Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar rövid neve BGGYK.

A BGGYK konferenciát szervezet.

A konferenciát a Magyar Tudomány Ünnepére szervezték.

A konferenciát 2020. november 19. napján tartották.

A konferencia a látássérülésről szólt.

 

Előadás a könnyen érthető kommunikációról

A konferencián 1 előadás a könnyen érthető kommunikációról szólt. 

Farkasné Gönczi Rita beszélt a könnyen érthető kommunikcáióról.4 szakember beszélget a kommunikációról. A kép a Magyar Tudomány Ünnepén készült.

Néhány vak embernek nehéz megérteni a bonyolult szövegeket.

A könnyen érthető kommunikáció segít.

A könnyen érthető kommunikáció használatát szabályok írják le.

A könnyen érthető szabályokat ide kattintva elolvashatod.

A vak embereknek néhány könnyen érthető kommunikációs szabály eltér.

Például a képeket el kell nevezni, hogy

a számítógép felolvassa a képen látható dolgokat.

Az Informatika a Látássérültekért Alapítvány azon dolgozik, hogy

könnyen érthető kommunikációval készítsenek információkat.

 

Könyv jelenik meg a konferenciáról

A konferencián sok érdekes előadás hangzott el.

A konferenciáról ide kattintva olvashatsz összefoglalót.A képen könyv látható kinyitva.

A konferenciáról online könyv készül.

A könyv 2021. év elején jelenik meg.

Később hírt adunk a konferencia könyvről.

A könyv nem könnyen érthető kommunikációval készül. 

 

A cikk könnyen érthető kommunikációval készült.