Első doktori disszertáció Magyarországon a KÉK-ről

A könnyen érthető kommunikáció segít hozzáférni az információhoz. 

Az ENSZ Egyezmény előírja ezt a jogot.

Az ENSZ Egyezmény könnyen érthetően elérhető ide klikkelve.

Sok ember alkalmazza a könnyen érthető kommunikációt.

Fontos, hogy

szabályozottan, a jogszabályoknak megfelelően

használjuk a könnyen érthető kommunikációt. 

 

Horváth Péter László gyógypedagógus fontosnak tartja  a könnyen érthető kommunikációt.

Péter most a neveléssel kapcsolatos doktori iskolában tanult.Horváth Péter László protré

A doktori iskolában az emberek megtanulnak kutatni az őket foglalkoztató témában. 

Péter a könnyen érthető kommunikációról kutatott.

A kutatásának az eredményeit leírta egy dolgozatban.

A dolgozatot disszertációnak hívják. 

A disszertáció bonyolult nyelven készült. Könnyen érthető kommunikációs könyv

A disszertáció elérhető ide kattintva. 

Gratulálunk Horváth Péternek a megírt disszertációhoz!