Közlekedj bátran! kiadvány a látássérültek közlekedéséről

A kiadvány címe: Közlekedj bátran!

A kiadványban a látássérült emberek közlekedéséről olvashatunk. 

A kiadványban olvashatunk a látóvezetőről,

a vakvezető kutyáról és 

a fehér bot használatáról.

 

A kiadványt Moni Imola és Farkasné Gönczi Rita írta.

A kiadványt könnyen érthető kommunikációval írták. 

A kiadvány könnyen érthető szövegét Német Zsuzsa ellenőrizte. 

Ide kattintva elolvasható a kiadvány.

Ide kattintva elolvasható a kiadvány fekete háttérrel és sárga betűvel.