Tréning a Kézenfogva Alapítványnál
A Kézenfogva Alapítvány tréninget szervezett.
A Kézenfogva Alapítványról ide klikkelve olvashatsz.
A tréning a könnyen érthető kommunikációról szólt.
A könnyen érthető kommunikációról ide klikkelve olvashatsz.
A tréningen az emberek tanulnak.
Tréning például az oktatás.
Az emberek az oktatáson számítógép vagy mobiltelefon segítségével vettek részt.
A tréningen 23 ember vett részt.
A tréningen tanult például tanár, szülő, szakember, érdeklődő.
Az emberek egymástól tanultak.
Megismerték a könnyen érthető kommunikáció szabályait.
A tanultakat gyakorolták.
Jó hangulat alakult ki.
A résztvevők később használják a könnyen érthető kommunikációt.
A csapat megtanulta, 
hogyan kommunikáljon érthetően.
A kommunikáció például a beszéd vagy az írás.
A könnyen érthető kommunikáció több emberhez eljut.
A szöveget a tréning csapata írta.
A csapat tagjai:
Andó Sára Noémi
Bagó Viktória
Berényi-Nagy Orsolya
Daniss-Bodó Eszter
Fekete-Szabó Viola
Gönye Lili
Hajzer Fanni
Kristóf Róbert
Langné Felföldi Anna
Magyar Ágoston
Maruzsenszki Endre
Metz Tímea
Murányi Beáta
Pintér Dorina Anna
Refle Gyöngyi
Retter Diána Flóra
Rozgonyi Lajosné
Szabó Beáta
Szentpétery Borbála
Szomor-Bodrogi Dóra
Takács Melinda
Tóthné Kollár Anna Ágnes