Könnyen érthető kommunikációról a MuseumDigit konferencián

A könnyen érthető kommunikációt kevés múzeum használja.

A MuseumDigit konferencián Farkasné Gönczi Rita tartott előadást.

A MuseumDigit konferenciát a Magyar Nemzeti Múzeum Központja szervezi.

A központ hosszú neve: Országos Muzeológiai Módszertani és Információs Központ. 

A központ rövid neve: OMMIK. 

A MuzeumDigit konferencián a múzeumokban dolgozó emberek vesznek részt.

Előadásokat hallgatnak különböző témákról.

A 2019. évben az inkluzív múzeumról is beszéltek.

Az inkluzív szó azt jelenti, hogy befogadó.

Az inkluzív múzeumot minden ember látogatja.

Az inkluzív múzeumban segítenek a fogyatékos embereknek ismerethez jutni.

 

A MuzeumDigit konferencián Rita beszélt az inkluzíóról.

Rita beszélt a könnyen érthető kommunikációról. 

Rita keveset mesélt a könnyen érthető kommunikáció történelméről.

Rita elmondta a könnyen érthető kommunikáció szabályait.

A konferenciáról írt az OMMIK.

Az OMMIK hosszú neve: Országos Muzeológiai Módszertani és Információs Központ.

A cikk az összes előadásról ide klikkelve olvasható.