Előadás a MuseumDigit konferencián
A Magyar Nemzeti Múzeum központjának a neve: Országos Muzeológiai Módszertani és Információs Központ.
Az Országos Muzeológiai Módszertani és Információs Központ rövid neve: OMMIK.![]()
Az OMMIK konferenciát szervez.
A konferencia neve MuseumDigit.
Mond ki úgy, hogy múzeumdigit!![]()
A konferenciát 2019. november 26., 27., 28. napokon tartják.
A konferenciát a Magyar Nemzeti Múzeumban tartják.
A konferencia programját ide klikkelve megnézheted.
A konferenciára regisztrálni kell!
Regisztrálni ide klikkelve tudsz.
A konferencián Farkasné Gönczi Rita bemutatja a könnyen érthető kommunikációt.
Fontos, hogy a múzeumokban használják a könnyen érthető kommunikációt!
Rita az előadásában beszél az egyenlő esélyű hozzáférésről.
Az egyenlő esélyű hozzáférés azt jelenti, hogy
minden ember ugyanúgy részt vesz a szolgáltatásokban.
Például, minden ember bejut a múzeumba és
megnézheti a kiállításokat.
Például a múzeumba bejut a kerekesszékes,
jelnyelven tájékozódhat a siket ember,
könnyen érthető kommunikáció segíti a megértést.

Rita mesél a könnyen érthető kommunikáció módszertanáról.
Ide klikkelve megnézheted, hogy mit jelent a könnyen érthető kommunikáció.