KÉKen a közösségi befogadás során

A könnyen érthető kommunikációról szólt egy előadás.

A Nemzeti Fogyatékosságügyi- és Szociálpolitikai Központ rövid neve: NFSZK.

Az NFSZK Konferenciát tartott Szegeden.

A konferenciát 2019. november 14-én tartották.

A konferencián szakemberek vettek részt.

A szakemberek a támogatott lakhatásban dolgoznak.

 

A támogatott lakhatásban a fogyatékos emberek kiköltöznek a nagy intézményekből.

Beköltöznek kisebb lakásokba vagy házakba.

Családiasan élnek, részt vesznek a közösségben.

 

 

A konferencián előadást tartottak a könnyen érthető kommunikációról.

A könnyen érthető kommunikáció rövid neve: KÉK.

Farkasné Gönczi Rita beszélt a KÉK történetéről, szabályairól.

Az előadás végén Rita bemutatta a KÉK gyakorlatát.

Például az emberek átírtak mondatokat könnyen érthetőre.