Könnyen érthető kiadványok Stockholmban

A könnyen érthető kommunikációt sok országban alkalmazzák.
Például Svédországban.
Svédország fővárosa Stockholm.
A Stockholm város nevét így mondjuk: Stokholm.

Horváth Péter a könnyen érthető kommunikációról kutat.
Munkája során Stockholmban járt.
Péter ellátogatott Stockholm város könyvtárába.

Horváth Péter a lenti összefoglalót írta a tapasztalatáról.

Nyáron Stockholmban jártam.
Stockholmban elmentem a városi könyvtárba.

Képzeld el, hogy a városi könyvtárban több, mint 6000 könnyen érthető könyvet őriznek.
6000 könyv, az nagyon sok.
Lehet, hogy egy nap alatt elolvasol egy könyvet.
Hatezer könyv olyan sok, hogy
16 éven keresztül minden nap másik könyvet olvashatsz.

Sokféle könyv közül lehet választani.
Vannak könnyen érthető mesekönyvek.
Vannak könnyen érthető bibliai történetek.
Vannak könnyen érthető regények.
Vannak könnyen érthető leírások tudósok életéről.
Vannak könnyen érthető szakácskönyvek.

Néhány könyvet lefényképeztem.
A fényképeket itt megnézheted.
Készítettem fényképet arról a könyvszekrényről, ahol
csak könnyen érthető könyvek vannak.

Szeretnéd, hogy Magyarországon is sok könnyen érthető könyv legyen a könyvtárakban?

Üdvözlettel: Horváth Péter