Előadás a Könnyen Érthető Kommunikációról a MAGYE konferencián

A könnyen érthető kommunikáció segít információhoz jutni.

A könnyen érthető kommunikáció saját szabállyal rendelkezik.

A formai szabályokat vizsgálta Farkasné Gönczi Rita.

A vizsgálatban segített Szilágyi Lajosné.

A betű méretnek a használatát vizsgálták.

A betű formájának használatát vizsgálták.

A vizsgálat eredményét elmondják a MAGYE Konerencián.

 

Horváth Péter a könnyen érthető kommunikációval oktatásról tart előadást.

Az oktatási lehetőségről a MAGYE Konferencián hallható előadás.

 

MAGYE hosszú neve: Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete.

A MAGYE Országos Szakmai Konferenciát szervez.

A MAGYE Konferenciája Gárdonyban lesz.

A konferenciát 2019. június 26., 27., 28. napon tartják.

A konferenciára regisztrálni kell.

A konferencián a részvétel pénzbe kerül.

 Regisztráljon ide klikkelve!