Könnyen érthető füzet a kiváltásról

A Fogyatékos Személyek Felzárkóztatásáért Közhasznú Nonprofit Kft. rövid neve: FSZK.

Az FSZK dolgozik a TÁRS programon.

A TÁRS programban a kiváltást szervezi az FSZK.

A kiváltás azt jelenti, hogy a fogyatékos emberek kiköltöznek a nagy intézményekből.

A fogyatékos emberek támogatott lakhatásba költöznek.

Családiasan élnek a támogatott lakhatásban.

Például a lakóotthon támogatott lakhatás.

 

A kiváltás ismeretlen sok embernek.

Az FSZK írt a kiváltásról egy füzetet.

A füzetet könnyen érthető kommunikációval írták.

A füzetben elolvasható a kiváltás fogalma,

a kiváltás lépései.

A füzet letölthető az FSZK honlapjáról, vagy

ide klikkelve.