Fogyatékosságügyi tanácsadók könnyen érthetően

A fogyatékosságügyi tanácsadók a MONTÁZS projektben dolgoznak.

A tanácsadók az FSZK dolgozói.

AZ FSZK hosszú neve: Fogyatékos Személyekért Közhasznú Nonprofit Kft.

A tanácsadók tanultak a könnyen érthető kommunikációról.

 

Ki a fogyatékosságügyi tanácsadó?

A fogyatékosságügyi tanácsadó információval segít.

Fogyatékos emberek és családjaik kapnak információt. 

A fogyatékosságügyi tanácsadók irodákban dolgoznak.

22 iroda található Magyarországon. 

Az irodák a Család- és Gyermekjóléti Központokban találhatóak.

 

Mi a könnyen érthető kommunikáció szerintünk?

A könnyen érthető kommunikáció rövidítése: KÉK.

A KÉKet bárki megérti.

A KÉK segít megérteni téged.

A KÉK segít megérteni engem.

 

Mire jó nekünk a könnyen érthető kommunikáció?

A kommunikációnk letisztul.

Tudunk kapcsolódni a célcsoporthoz.

Mi megértetjük magunkat.

A beszélgetés biztosabb lesz.

Nem érthető félre, amit mondunk.