Dolgozni jó! című teljes füzetsorozat
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Kft. rövid neve FSZK.
Az FSZK a TÁRS projektben készített több füzetet a munkáról.
A füzetek címe: Dolgozni jó!
A füzetekből megismerhetjük a különböző munkákat.
A füzeteket könnyen érthető kommunikációval írták.
A füzetekhez készítettek játékgyűjteményt.
A játékgyűjteményben leírt játékokkal megtanulható a füzet.
A játékokat is könnyen érthetően írták le.
Önérvényesítő csoportokban is játszhatnak a füzetekből.
Játszva tanulható a munkavállalás.
A füzetek letölthetők ide kattintva.
További könnyen érthető kiadványok elérhetőek ide kattintva.