Tapasztalati szakértő képzés

A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Kft.

rövid neve: FSZK.

Az FSZK tapasztalati szakértő képzést tartott.

A tapasztalati szakértő saját életéről mesél.

A története segíti az társadalmi érzékenyítést. 

A tapasztalati szakértők 3 napon tanultak.

A képzésen tanultak a könnyen érthető kommunikációról. 

Könnyen érthető kommunikációval leírták a képzés tapasztalatait.

 

Tapasztalati szakértő képzés

Összeírtuk a jó tapasztalati szakértő tulajdonságait.

Megtanultuk a saját élmények megfogalmazását.

A saját előadásainkat bemutattuk, javítottuk. a saját életünkről.

Előadási módokat tanultunk.

Csapatépítő játékokat tanultunk.

Esetvideókat készítettünk.

Érzékenyítőfilmeket elemeztünk.

Tanultunk a könnyen érthető kommunikációról.